Hansgrohe se stala "Beste Marke im Handel", tedy Nejlepší značka na trhu v kategorii stavebních služeb
Vyplývá to z průzkumu značek podle Wirtschaftswoche (http://www.wiwo.de/)
V průzkumu "1st Choice 2016 - Nejlepší značky na trhu", skupina Hansgrohe si se svými značkami Axor a Hansgrohe zajistila první místo v kategorii stavebních služeb. Podle magazínu Wirtschaftswoche, celkově bylo prostřednictvím internetu hodnocených 950 značek z 20 sektorů. Průzkumu se zúčastnilo 4,7 milionu lidí, kteří přidávali příspěvky na sociálních sítích, na fórech, blozích a tato hodnocení se staly základem pro spomínané ocenění. Průzkum probíhal v Německu od srpna 2015 do července 2016.
Nejvyšší známka v celkovém hodnocení
"Téměř perfektní skóre 99,7 z maximálního počtu 100 možných bodů nás velmi těší," řekl Christian Steinberg, člen správní rady Hansgrohe Deutschland Vertriebs GmbH. "Vrchol žebříčku nám ukazuje, že jsme na správné cestě a že nabízíme našim zákazníkům ty správné produkty z hlediska ceny a kvality. Samozřejmě, zakládáme si pozitivním image u spotřebitelů, "doplnil Steinberg.
Celkový výsledek hodnocení se skládal ze tří částí:
1. Celkové hodnocení (max 20 bodů).
2. Komentáře o ceně (max 40 bodů).
3. Komentáře o kvalitě (max 40 bodů)
Hansgrohe Group zaznamenal 10 bodů náskok nad druhým místem ve své kategorií. Průzkum hodnotil internetové stránky jako je Facebook a Twitter, dále různé fóra, zpravodajské zdroje a odborné časopisy.
Výsledek svědčí o vysokém ratingu značek Hansgrohe a Axor jako takových.